شکایت منع اشتغال زنان (نمونه رای)

شکایت-منع-اشتغال-زنان-(نمونه-رای)

شکایت یک مرد در دادگاه علیه همسرش ! این مرد گفته که همسرش که پزشک متخصص وعضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکیِ چون در چند بیمارستان کار می‌کند به امور خانه و خانواده نمی‌رسد دادگاه هم حکم به منع اشتغال زوجه در بیمارستانهای دیگر داده و گفته با توجه به اعتراض شوهر، فقط در یک بیمارستان که در محدوده هست می‌تواند کار کند !


 


پرونده کلاسه 9909980217200589 شعبه 60 دادگاه تجدید نظر استان تهران تصمیم نهایی شماره 9909972130501859
تجدید نظر خواه: آقای ....
به نشانی استان تهران - ....
تجدید نظر خوانده:....
تجدید نظر خواسته : نسبت به دادنامه شماره 754 مورخ 99/5/28 صادره از شعبه 272 دادگاه خانواده تهران


بسمه تعالی


تاریخ 99/7/14 در وقت فوق العاده جلسه شعبه 60 دادگاه تجدید نظر استان تهران به تصدی امضا کنندگان ذیل تشکیل است پرونده کلاسه 9901792 تحت نظر است با توجه به محتویات پرونده ختم رسیدگی را اعلام و به شر حذیل مبادرت به صدور رای می نماید.


رأی دادگاه 


در خصوص تجدید نظر خواهی آقای ....نسبت به دادنامه شماره 754 مورخ 99/5/28 صادره از شعبه 272 دادگاه خانواده تهران که به موجب آن حکم به بطلان دعوی تجدید نظر خواه مبنی بر منع اشتغال زوجه صادر شده است با توجه به محتویات پرونده اعتراض وارد است زیرا حسب اظهارات تجدید نظرخواه و مدارک استنادی زوجه در بیمارستان  ... استخدام و مشغول به کار می باشد و عضو هیئت علمی دانشکده پزشکی ... نیز میباشد که علاوه بر آن ذدر چند سال اخیر  در بیمارستان های دیگری نیز مشغول به کار شده است و لیست کشیک های ارائه شده حکایت از صحت ادعای زوج دارد که اشتغال در چند بیمارستان موجب اختلال در زندگی مشترک و رسیدگی به امور خانواده و تزلزل خانواده می شود لذا مستندا به ماده 358 قانون آیین دادرسی مدنی ضمن نقض دادنامه مقرر می دارد زوجه فقط می تواند در بیمارستان .... و دانشکده پزشکی ... محسوب می گردد ممنوع می باشد و حکم به منع اشتغال در بیمارستانهی دیگر صادر و اعلام میگردد رای صادره قطعی است.


ریسس شعبه 60 دادگاه تجدید:            نظرعلی محمد علیخانی                                                     
مستشار شعبه 60 دادگاه تجدید نظر:    غلامرضا امیری خانمکانی


مطالب مرتبط

آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان

دستورالعمل اجرایی آیین نامه نظارت بر نامگذاری شهرها،

اشتغال زن شوهردار

عدم تمکین از زوج به دلیل اشتغال در شهر دیگر