وکیل متخصص ملکی

وکیل-متخصص-ملکی

در صورت نیاز به وکیل متخصص در امور ملکی اعم از اراضی، اراضی ملی، امور ثبتی ، سرقفلی، قراردادها و .. ، حتما با ما تماس بگیرید.09100515636- 02188998775 محسن رفعتی وکیل متخصص دعاوی ملکی و کارشناس ارشد حقوق ثبت و املاک با بیش از 10 سال سابقه وکالت در پرونده های ملکی


امروزه با گسترش معاملات ملکی میان مردم، به تبع آن، اختلافات میان مردم نیز افزایش پیدا کرده است، عدم آگاهی مردم نسبت به قرارداد نویسی، عدم پیش بینی تمامی زوایای قرارداد، عدم تسلط به قوانین، عدم ارائه راهکاری غیر از مراجعه به دادگستری و .. از جمله عوامل بروز اختلافات میان طرفین قرارداد است؛ گروه وکلای داداندیش با تجربیات فراوان که در این مسیر دارد، سعی در کمک رسانی و ارائه خدمات حقوقی مطلوب به همشهریان عزیر دارد.
به نظر ما، برای انعقاد یک قرارداد سفت و سخت ، بهترین راه، مشاوره گرفتن و همراهی یک وکیل متخصص ملکی تو این راه هست؛ قطعا پیش گیری بهتر از درمان است.

اختلافات ملکی 

امروزه حجم وسیعی از پرونده های مطروحه در دادگستری مربوط به اختلافات ملکی است، با توجه به ارزش اقتصادی املاک، لطفا در صورت اختلاف بر سر مسائل ملکی حتما با وکیل مجرب در حوزه تخصصی مشورت نمائید، پیشنهاد ما به شما، استفاده از خدمات حقوقی وکیل متخصص و مجرب در دعاوی ملکی است.

لطفا در امور تخصصی ملکی و ثبتی به وکیل مراجعه کنید

وکیل متخصص ملکی و ثبتی با آشنایی کامل به قوانین و مقررات ملکی و ثبتی و با تجربه بالایی که در امور ملکی و اموال غیر منقول دارد، قطعا بهترین گزینه برای اخذ مشورت در امور ملکی شماست، لطفا با آگاهی معامله کنید.

با افزایش معاملات اموال غیر منقول و رشد فزاینده قیمت ها در بحث املاک، بی تردید برای مصون ماندن از گزندها و کلاهبرداری هایی که امکان آن زیاد است، شما حتما به یک وکیل متخصص ملکی که به تمامی جوانب حقوقی املاک واقف و مشرف باشد نیاز دارید، به همین دلیل گروه حقوقی وکلای داداندیش با مدیریت وکیل محترم جناب آقای محسن رفعتی همراه شما خواهد بود تا با خیالی راحت قرارداد های ملکی خود را منعقد نمائید یا اگر خدای ناکرده در امور ملکی خود دچار مشکل شدید به شما کمک خواهد شد تا انشاالله هر چه سریع تر به حق خودتون برسید.

چرا وکیل متخصص ملکی ؟

متاسفانه، اکثر وکلا در زمینه های مختلف حقوقی و کیفری اقدام به جذب پرونده می کنند که این موضوع باعث کاهش کیفیت و بازدهی کم در نتیجه ی دعاوی ملکی، که وکالت درآنها  به تجربه و تخصص بالایی نیاز دارد شده است، وکیل متخصص ملکی با تخصص و تجربه بالا و بازبینی تمام جوانب به شما کمک می کند تا هر چه سریع تر به حق و حقوق خود برسید.

مهمترین دعاوی ملکی کدامند ؟

از جمله مهمترین دعاوی ملکی می توان به دعاوی الزام به تنظیم سند رسمی، خلع ید، مطالبه اجرت المثل ایام تصرف، افراز و تفکیک املاک و دستور فروش، رفع تصرف عدوانی، تحویل و تسلیم ملک، الزام به صدور پروانه ساخت، مطالبه قیمت زمین، اعتراض به تشخیص ملی بودن زمین، اعتراض به نظر کمیسیون ماده 12 قانون زمین شهری در اعلام موات بودن زمین، دعاوی علیه منابع طبیعی، دعاوی علیه شهرداری، اعتراض به آرای کمیسیون ماده 100 شهرداری، مطالبه قیمت زمین از نهادهای دولتی، تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ ها، اعتراض به کمیسیون ها، دعاوی سرقفلی و حق کسب یا پیشه یا تجارت، حریم راه ها، حریم رودخانه ها و مسائل حقوقی آن، چاه های آب و مسائل حقوقی آن و ... است.

برای ورود به پیج اینستاگرام اینجا کلیک کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرامی اینجا کلیک کنید.


اگه به کمک ما نیاز داشتید با این شماره ها تماس بگیرید.محسن رفعتی - وکیل پایه یک دادگستری- متخصص دعاوی ملکی

 
09100515636                    021-88998775


مطالب مرتبط

وکیل متخصص ملکی - بهترین وکیل متخصص ملکی در تهران - وکیل متخصص ملکی و ثبتی - وکیل ملکی خوب در تهران - وکیل املاک - وکیل اراضی

اعمال حق فسخ در خیار غبن

بهترین وکیل سرقفلی یا حق کسب و پیشه یا تجارت کیست؟ وکیل سرقفلی خوب کیست ؟ وکیل تخلیه سرقفلی