وکیل دعاوی ملکی

وکیل-دعاوی-ملکی

در دعاوی ملکی به دلیل پیچیدگی های خاصی که وجود دارد، قطعا حضور یک وکیل حرفه ای و متخصص لازم و ضروری است؛ در صورت نیاز با شماره های ما تماس بگیرید 09100515636 - 02188998775


از همان زمان های قدیم، ملک و املاک دارای ارزش بالایی در میان مردم بوده و هست، اکثر اختلافات شدید میان اشخاص در خصوص ملک و املاک بوده و هست، امروزه مهمترین سرمایه هر شخصی را می توان ملک خصوصی آن شخص دانست.

وکیل متخصص ملکی

چه در حوزه شهرنشینی و چه در حوزه روستا نشینی و خرید آپارتمان یا ویلا، آگاهی از قوانین و مقررات ملکی، مهمترین مولفه برای نقل و انتقالات یک ملک است؛ با گسترش معاملات ملکی و ارزش بسیار بالای آن، بهتر آن است که در صورتی که قصد خرید ملکی را دارید و یا اینکه دچار اختلاف شدید حتما با یک وکیل متخصص در این زمینه مشورت کنید.

در موضوعات تخصصی حتما به وکیل مراجعه کنید

متاسفانه، افراد بسیاری بدون آگاهی از قوانین و مقررات ملکی اقدام به خرید ملکی می کنند که گاها به دلایلی از جمله، بنیادی یا وقفی بودن ملک و .. مستحق للغیر است، یا این امکان وجود دارد که در صورت اختلاف ملکی، خودشان اقدام به طرح دعوا کنند بدون آنکه نسبت به موضوعات ملکی آگاهی کاملی داشته باشند، قطعا اقدام بدون آگاهی و بدون تجربه کافی نتیجه ای جزء شکست ندارد.
به دلیل ارزش بالای املاک در ایران، توصیه ما به شما جهت حفظ سرمایه خود، استفاده از وکیل خوب و با تجربه در زمینه ملکی است.

محسن رفعتی، وکیل متخصص دعاوی ملکی

من محسن رفعتی، وکیل پایه یک دادگستری متخصص دعاوی ملکی و کارشناس ارشد حقوق ثبت و املاک از دانشگاه علوم قضایی با تجربه بیش از ده سال در حوزه ملک و املاک، در کنار شما هستم تا در صورت وجود اختلاف ملکی به شما کمک کنم .
رو حرف ما حساب کنید..
 

برای ورود به حساب تلگرامی ما اینجا کلیک کنید

برای ورود به حساب اینستاگرام ما اینجا کلیک کنید


مطالب مرتبط

شناسایی خوانده دعوای خلع ید

وکیل متخصص ملکی - بهترین وکیل متخصص ملکی در تهران - وکیل متخصص ملکی و ثبتی - وکیل ملکی خوب در تهران - وکیل املاک - وکیل اراضی

بهترین وکیل ملکی، وکیل متخصص ملکی، وکیل متخصص سرقفلی، وکیل متخصص حق کسب و پیشه، دعاوی سرقفلی و حق کسب و پیشه و تجارت- محسن رفعتی

وکیل متخصص ملکی ، سرقفلی ، اصل 49

حق استفاده از مشاعات آپارتمان

دعوای تنفیذ یا تائید سند عادی ( اثبات مالکیت ) - وکیل متخصص ملکی