دستگیری عوامل تیراندازی شبانه در دهدشت

دستگیری-عوامل-تیراندازی-شبانه-در-دهدشت

دستگیری عوامل تیراندازی شبانه در دهدشت


دستگیری عاملان تیراندازی شبانه در دهدشت

رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اقدامات دستگاه قضایی و پلیس، عاملان تیراندازی شبانه دهدشت دستگیر و از آن‌ها ۳ قبضه اسلحه کلاشینکف، کلت کمری و وینچستر و مقداری مهمات کشف گردید.

دستگیری عاملان تیراندازی شبانه در دهدشت حسن نگین تاجی با اعلام خبر دستگیری عاملان تیراندازی شبانه دهدشت، گفت: چند وقتی بود که عده‌ای شبانه  به تیراندازی در شهر دهدشت اقدام می‌کردند و این موضوع موجب بر هم زدن آرامش و آسایش مردم می‌شد که با تلاش دستگاه قضایی و پلیس، شناسایی و دستگیر شدند.

رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد افزود: با دستورات دادستان عمومی و انقلاب دهدشت، شناسایی این باند به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت. تیم اطلاعاتی نیروی انتظامی شهرستان با انجام کار تحقیقاتی موفق به شناسایی این گروه شد.

وی بیان داشت: این گروه در آخرین اقدام خود قصد به رگبار بستن منزلی در روستای طولیان دهدشت را داشتند که محل اختفای آن‌ها شناسایی و بوسیله مأموران مقتدر پلیس محاصره شدند.

نگین تاجی ادامه داد: اراذل و اوباش که از شناسایی محل اختفای خود مطلع شده بودند به سوی مأموران پلیس تیراندازی کردند و این پنج نفر پس از درگیری مسلحانه، دستگیر و از آن‌ها ۳ قبضه اسلحه کلاشینکف، کلت کمری و وینچستر و مقداری مهمات کشف گردید.
 
رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این افراد دارای سوابق متعدد کیفری از جمله نگهداری سلاح گرم، تمرد نسبت به مأموران حین انجام وظیفه، اخلال در نظم عمومی و قدرت نمایی بودند.
وی به کسانی که موجبات بی نظمی و سلب آرامش و آسایش و امنیت مردم شوند هشدار داد و تصریح کرد: کسانی که به نحوی بخواهند موجبات عدم آرامش و امنیت هر نقطه استان کهگیلویه و بویراحمد را با قدرت نمایی فراهم کنند، بدانند که برخورد دستگاه قضایی قاطع، اثرگذار و بازدارنده خواهد بود.

منبع : میزان

مطالب مرتبط

ابلاغ دو قانون حمایت از کودک و مجازات تعزیری

محاکمه ویدئوکنفرانسی یک متهم از فاصله هزار کیلومتری از دادگاه

ثبت غیر حضوری شکایت در دیوان عدالت اداری

شناسایی دو هزار زندانی مبتلا به ایدز

کشف و انهدام باند سازماندهی شاهدین دروغی