خرده فروش و توزیع کننده مواد بازداشت شدند

خرده-فروش-و-توزیع-کننده-مواد-بازداشت-شدند

خرده فروش و توزیع کننده مواد بازداشت شدند


۲۳ خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر جمع آوری و بازداشت شدند


سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان قم گفت: در ۱۰ روزه ابتدای ماه نیز در راستای طرح رعد، ۲۸ منزل که به مکان استعمال مواد مخدر تبدیل شده بود، بازرسی و پلمپ و ۱۲۵ نفر معتاد متجاهر و ۲۳ خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر جمع آوری و بازداشت شدند.
سید محمد ملیحی، معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان قم، در حاشیه طرح جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر و توزیع کنندگان و حاملان مواد مخدر، از نگهداری شش ماهه معتادان در کمپ‌های ترک اعتیاد خبر داد.

وی با اشاره به ارتباط مستقیم مقوله اعتیاد با جرم سرقت، بیان کرد: با توجه به تلاش شبانه روزی و پیگیری و نظارت دادسرای انقلاب قم در رابطه با برخورد و ساماندهی معتادان، آمار سرقت در سطح شهرستان ۱۱ درصد کاهش داشته است.
کشف ۶۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در آب‌های ساحلی جاسک
ملیحی در ادامه با اشاره به آمار طرح مذکور از مورخ ۲۱ الی ۲۴ خرداد گفت: در این چهار روز ۷۴ نفر از معتادان به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی و ۲۱ نفر مواد فروش بازداشت و مقادیری از انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی در پایان گفت: در ۱۰ روزه ابتدای ماه نیز در راستای طرح رعد، ۲۸ منزل که به مکان استعمال مواد مخدر تبدیل شده بود، بازرسی و پلمپ و ۱۲۵ نفر معتاد متجاهر و ۲۳ خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر جمع آوری و بازداشت شدند.

منبع : قوه قضائیه

مطالب مرتبط

قتل فجیع سه عضو خانواده

اصلاح وضع زندان ها نیازمند اقدام فوری

گزارش دادستان تهران از آخرین وضعیت تحقیق مجلس

ماجرای تخریب ملک غیر قانونی لواسان

تدفین اجساد در حوادث جمعی بر عهده پزشکی قانونی نیست