اعتراف روحانی به عقب ماندگی در حوزه مسکن

اعتراف-روحانی-به-عقب-ماندگی-در-حوزه-مسکن

اعتراف روحانی به عقب ماندگی در حوزه مسکن


اعتراف روحانی به عقب ماندگی در حوزه مسکن
 

 رییس جمهور با بیان اینکه اعتراف می‌کنم یک عقب ماندگی در دولت یازدهم در زمینه مسکن داشتیم ، گفت: ۲۵۰ هزار هکتار زمین در اطراف شهر‌ها و روستا‌ها به وزارت مسکن و شهرسازی اختصاص داده شد و این رقم اولیه است و به زودی به یک میلیون هکتار خواهد رسید که از این بابت از وزارت کشاورزی و منابع طبیعی تشکر می‌کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز و در جلسه هیئت دولت بیان داشت: به عنوان رییس‌جمهور اعتراف می‌کنم یک عقب ماندگی در دولت یازدهم در زمینه مسکن داشتیم زیرا برخی طرح‌های مسکن متأسفانه اجرایی و عملیاتی نشد اما طرح‌های زمینی، هوایی، ریلی و دریایی عملیاتی شد.  

وی افزود: با توجه به اینکه بیشتر سعی کردیم مسکن‌های ناتمام و بدون خدمات را به سرانجام برسانیم، به طور طبیعی دچار عقب ماندگی در بخش مسکن شدیم اما در دولت دوازدهم باید عقب ماندگی در حوزه مسکن را جبران کنیم.  

روحانی یادآور شد: ۲۵۰ هزار هکتار زمین در اطراف شهر‌ها و روستا‌ها به وزارت مسکن و شهرسازی اختصاص داده شد و این رقم اولیه است و به زودی به یک میلیون هکتار خواهد رسید که از این بابت از وزارت کشاورزی و منابع طبیعی تشکر می‌کنیم.

رییس جمهور با بیان اینکه در بخش مسکن او لویت‌هایی را در نظر گرفته ایم، تصریح کرد: بنا داریم آن‌هایی که به عنوان مسکن یکم پول خود را در بانک گذاشته و ۳۰۰ هزار نفر هستند، تامین مسکن شان را در اولویت اول قرار دهیم. همچنین مستأجرانی که  در کشور هستند و شرایط اقتصادی شان با سختی می‌گذرد در اولویت هستند.  
 

منبع : میزان

مطالب مرتبط

تصویب ۷ طرح هادی روستا طی ۱۰۰ روز در استان تهران

شناسایی ۶۵ هزار خانوار محروم و نیازمند به مسکن در سراسر کشور