اصلاح و صدور سند مالکیت اراضی و املاک موضوع بند1مصوبه شماره 26494 ت 34685هـ

اصلاح-و-صدور-سند-مالکیت-اراضی-و-املاک-موضوع-بند1مصوبه-شماره-26494-ت-34685هـ

اصلاح و صدور سند مالکیت اراضی و املاک موضوع بند 1 مصوبه شماره 26494 ت 34685هـ


اصلاح و صدور سند مالکیت اراضی و املاک موضوع بند 1 مصوبه شماره 26494/ت/34685هـ

 

 

بدینوسیله تصویر تصویبنامه شماره 26494 /ت /34685 /هـ - 17 /3 /85 هیأت محترم وزیران مبنی بر اصلاح و صدور سند مالکیت اراضی و املاک موضوع بند 1 مصوبه مزبور بنام وزارت آموزش و پرورش جهت اطلاع و اقدام قانونی به پیوست ارسال میگردد.

 

هیئت وزیران در جلسه مورخ ۱۷ /۲ /۱۳۸۵ بنا به پیشنهاد شماره ۵۲۴۸ /۱۴۰ مورخ ۱۶ /۲ /۱۳۸۵ وزارت آموزش و پرورش و به استناد ماده (۶۹) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت - مصوب ۱۳۸۰ - تصویب نمود:
۱ - حق استفاده از عرصه و اعیانی ساختمانها و تأسیسات آموزشی متعلق به قوای سه‌گانه جمهوری اسلامی ایران (اعم از وزارتخانه‌ها و مؤسسات دولتی از جمله مؤسساتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام یا تصریح نام یا تابع مقرات و قوانین خاص است) که بر اساس نیاز با مجوز یا بدون مجوز در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است، با رعایت قوانین و مقررات مربوط به وزارت مذکور منتقل می‌شود.
۲ - سازمان ثبت اسناد و املاک کشور موظف است اسناد اراضی و املاک موضوع بند (۱) را بر اساس قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و یا اعلام وزارت امور اقتصادی و دارایی و بدون نیاز به اخذ نظر سازمان متصرف و یا سازمانی که اسناد مالکیت را در اختیار دارد، اصلاح و سند جدید صادر کند. با صدور سند جدید، اسناد قبلی از درجه اعتبار ساقط خواهند بود.

 

منبع : سامانه ملی قوانین و مقررات

مطالب مرتبط

قانون نحوه رسیدگی و اتخاذ تصمیم مجدد نسبت به تصمیمات و آراء هیاتهای واگذاری زمین و ستاد مرکزی، در مورد اراضی کشت موقت که مورد نقض دیوان عدالت

قانون واگذاری زمینهای بایر و دایر که بعد از انقلاب به صورت کشت موقت در اختیار کشاورزان قرار گرفته است

قانون وصول برخی از درآمدهای دولت و مصرف آن